CRM

CRM

slide1Customer Relationship Management (CRM) is meer dan alleen software. CRM, of klantmanagement, is een bedrijfscultuur. Met een goede CRM-oplossing heeft u een gemakkelijke, flexibele en geïntegreerde manier van werken, gericht op het binden en behouden van de juiste klanten. Het stelt u en uw medewerkers in staat gefundeerde beslissingen te nemen en uw omzet te verhogen door uw klanten een superieure service te bieden.

Wie zijn uw klanten?

Ook úw organisatie wil bestaande klanten behouden en nieuwe klanten binden. Er zijn genoeg bedrijven die hun klantmanagement slecht op orde hebben en daardoor omzet laten liggen. Meer omzet genereren bij bestaande klanten kan alleen als u weet wie uw klanten zijn. U moet weten welke 20 procent van uw klanten 80 procent van uw winst genereert. Heeft u dat inzicht niet, dan is de implementatie van een nieuw CRM-systeem een noodzakelijke investering.

Inzicht

Bij CRM draait het allemaal om inzicht in de voorkeuren van uw potentiële en bestaande klanten, zodat het mogelijk is:

  • de relatie met uw klanten uit te bouwen en te versterken;
  • meer winst uit uw klanten te halen;
  • de duur van klantrelaties te verlengen;
  • meer nieuwe klanten aan u te binden;
  • meer inzicht te krijgen in uw bedrijfsprocessen en zo de productiviteit te verhogen.

CRM systemen zijn er in alle soorten en maten. Ook qua prijs lopen ze ver uit elkaar, terwijl de functionaliteiten niet veel verschillen.

Wij hebben ervaring met open source oplossingen als : VTiger, SuiteCRM en SugarCRM.
Maar ook op gebied van SalesForce, Pivotal en Microsoft Dynamics.

Actie ! 

Vraag nu online een account aan voor VTiger CRM en krijg de eerste 3 maanden deze complete cloud oplossing gratis.
(daarna 14,95 per gebruiker per maand)

[Contact_Form_Builder id=”11″]